Alla inlägg den 8 november 2010

Av Helle Jonsson - 8 november 2010 19:32

Stress stress.

Fick en gratis session av Kaj, tusen tack. Jag tänkte att eftersom jag redan hade tagit ut de där pengarna så skulle jag leta skor. Alla vettiga skor kostar från 700 och uppåt så det blev inga skor idag.


Däremot lovade jag Kaj att börja kika på det här med målplanering! Började läsa i boken på bussen hem. Jag ska även få tummen ur och använda irritations- och rädslemetoden. Jag fattar inte varför jag inte gjort den. Den är ju inte ett dugg ansträngande och fungerar. Jag har ingen bra förklaring och tänker inte bortförklara mig heller. Jag har helt enkelt slarvat. No good. Gör om gör rätt.


När jag gick och letade skor och jag blev tröttare och hungrigare för varje minut var det svårt att hålla humöret på topp. Jag blev inte grinig men nedstämd. Lågt blodsocker är inte bra i samband med att man inser att man inte har råd med vettiga vinterskor. Jag är för praktiskt lagd av mig för att köpa ett par skor för att dem är fina. Användabara skor ska det vara. Helst något kängliknande. Kollade varenda butik inne på  Nordstan men hittade inget som tilltalade mig.

Funderar på att gå till *rys* skopunkten någon dag i veckan. Och ska kolla av Sportson på backaplan också.


Nu ska jag titta hur det går med maten. Jag är helt färdig. Vet inte riktigt vad det är med mig. Energin finns inte riktigt där.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards