Alla inlägg den 11 mars 2011

Av Helle Jonsson - 11 mars 2011 06:32

fredag igen då.

Magen växer. Pyret växer. Jag är trött. Jag har varit dum och varit vaken alldeles för länge hela veckan så jag hoppas jag kommer sova som en stock inatt.

Igår var verkligen en spännande dag, det var asballt att få se hela pyret sådär på ultraljudet. De gick verkligen igenom h*n för att kontrollera att allt det nödvändiga fanns och det som skulle fungera såg ut att göra det *glad*


Något jag inte är glad över är att jag behöver verkligen skaffa någon form av plastflaska som jag kan ha tvål som jag tål med i väskan. Nu har jag flera gånger den här veckan fått tvätta händerna där jag inte haft tillgång till sådan tvål och mina händer och fingrar känns INTE roliga. Dem är bubbliga och kliar. Förstadiet till sprickor. Hoppas det stannar vid förstadie och går tillbaka. Jag hatar verkligen att ha sprickor i händerna. Det gör ont.


Nu ska jag väcka CJ och kolla om han klädde på bilen annars har vi en bil att skrapa idag. VÅÅÅÅÅÅREN KOMSI KOMSI KOMSI. Jag vill ha sol, jag vill ha värme, jag vill ha energi!!!!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards