Alla inlägg den 25 november 2008

Av Helle Jonsson - 25 november 2008 19:01

Jag minns en gång när jag var liten och hade en massa äppelkart. Jag hade världens huvudvärk den kvällen. Det var så illa så mamma tog mig till akuten. Jag mådde inte illa eller någonting utan hade bara sjukt ont i huvudet. Sköterskan frågade: Har hon kräkts något? Och gissa tre gånger vad Helles kropp gör? Världens kaskadkräk rätt ner i knät. Idag frågade sköterskan mig om jag har hostat mycket. Nej svarade jag för det har jag inte gjort. Tills jag kom ut från VCn för då helt plötsligt började jag hosta som f*n. Vilket jag fortsatt göra under dagen sedan dess. Yey. Vad roligt det ääääär med förkylningar.

Av Helle Jonsson - 25 november 2008 15:51

Min kropp tyckte att den skulle ha feber idag. IGEN. Jäkla tjat. Kom på att jag tror jag varit sjuk så mkt från jobbet så jag var tvungen att ha ett intyg fårn läkare så jag var på vårdcentralen. Hon ville sjukskriva resten av veckan. Det vill inte jag. Det är ju designseminarium imorgon. Har jag ingen feber tänker jag åka till jobbet. Baske mig. Dumma kropp.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10 11
12
13 14 15 16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards