Alla inlägg den 5 november 2008

Av Helle Jonsson - 5 november 2008 21:28

dagar är det underbara än andra att gå till matbutiker. CityGross den underbara affären har köpt in såna där UNDERBART goda efterrätter från Alpro!!! Chokladsmak... Jag blev så lycklig när jag såg dem så jag kunde inte låta bli att köpa såna. Gud vad jag har saknat dem. CityGross i Ytterby rular som f*n. Dem är skitsnabba på att köpa in nya produkter. Jag ger upp att handla på MAXI. Jag har tjatat och tjatat på dem och det händer inte ett skit. Det spelar ingen roll vem man pratar med eller hur många lappar man lägger i förslagslådan. CityGross de köper in nya specialprodukter innan man ens hunnit reagera på att de finns i Sverige!!!! SÅ idag hissar jag verkligen CITYGROSS

Mat
Av Helle Jonsson - 5 november 2008 06:25

Jag har sovit asdåligt inatt. Jag gissar att jag varit vaken sen ett. GIssa vilket gulligt morgonhumör jag är på.


USA valet är klart. Obama vann. Det ska bli spännande att se vad han kan göra för USA. Jag har inte hängt med alls så jag vet ingenting om honom ärligt talat. Men han verkar vara en mjukare person än den andra McCain eller vad han nu hette.



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10 11
12
13 14 15 16
17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards