Alla inlägg den 21 februari 2011

Av Helle Jonsson - 21 februari 2011 07:00

Jag kollar samma bloggar, läser samma nyheter (det står ju bara en massa tråkigheter som hänt hela tiden så det känns som att man läser samma sak dag ut och dag in på nyhetssidorna), jag kollar samma hemsidor varje dag. Börjar känna mig uttråkad på nätet. Det är intressant att läsa vad mina vänner gör, blir glad när det finns nya blogginlägg, jag försöker hitta nya intressanta bloggar men att läsa bloggar om helt okända människor roar mig i kanske en dag sedan tröttnar jag.


Igår fick vi hem ett antal barnplagg ifrån CJs syster plus ett babyskydd vi inte skulle ha. Jag och CJ pratade igenom det där förut och båda tyckte det var bättre att skaffa ett babyskydd med bas så det blir enkelt att sätta i och ur skyddet ur bilen och min kära fader har erbjudit sig att betala för ett sådant.

Jag la ett antal timmar på att sortera upp kläderna efter storlek så det blir lättare att plocka fram dem efterhand sedan när det är dags för sånt. Ska tvätta igenom allt också.


Förövrigt har jag varit förkyld ett par dagar nu. Nosen rinner som besatt och jag har hostat och nyst en hel massa. Bläsch. Den som sa att de flesta känner sig oerhört pigga och friska under sina graviditeter trodde att jag också skulle tillhöra den kategorin men det känner jag inte riktigt att jag gör. Jag är astrött hela tiden. Nosen rinner. Jag var förkyld en sväng tidigare. I början av graviditeten mådde jag precis lika dåliga som jag gjorde i tio år av mitt liv när jag var barn och det var INTE roligt eftersom det kom upp en massa sådana minnen som bara rasade över mig som en lavin.

Nä nu är det dags att klä på sig ytterkläder och gå ut till bilen.


Ha en bra måndag

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards