Alla inlägg den 13 januari 2011

Av Helle Jonsson - 13 januari 2011 19:49

När jag var liten och tittade på Björnes magasin, satt jag med lysande ögon och bara längtade till de dagar då Robbert (så uttalade Björne hans namn) skulle vara med. Jag tyckte han var så rolig. Jag anade ju inte då att jag fortfarande vid snart 29-års ålder fortfarande skulle tycka att denne man är en av de roligaste människorna jag någonsin sett på tv.

Idag när vi var på bibblan hittade CJ hans självbiografi. Den är oerhört fängslande! Jag skulle vilja sträckläsa den men den är lite för tjock.


Först var det Björnes magasin. Sedan hittade jag Nile city. Sedan har det bara rullat på =) Att få se den mannen live på scen i höstas, det var stort. Jag idoliserar inte människor men några få personer känns helt overkliga att få se live. Det var värt varenda öre att gå och se hans 25-års jubileum. Jag hoppas kunna ha råd att gå och se fler framträdanden med honom.

Av Helle Jonsson - 13 januari 2011 07:53

http://www.aftonbladet.se/wendela/article7742130.ab


Det var ett rätt bra inlägg faktiskt. De tär ju långt ifrån sant. En av mina vackra vänner är feminist, kolla hennes blogg och avgör själva men jag tycker hon är väldigt vacker!!!!

http://superficialragdoll.blogg.se/

Ett levande bevis på att inte alla feminister går runt orakade, hatar män, aldrig bär höglackat osv osv osv. Det är långt ifrån sant. Det finns faktiskt en hel del män också som är feminister. Jag står och väger väldigt mycket och har efter flera år fortfarande inte helt bestämt mig, är jag renrakad feminist (ja då menar jag inte renrakad som i rakad) eller är jag en sån där jämställdhetsnisse? På en del punkter är jag säkert starkt feministisk och på en del andra starkt på den jämställda sidan. Orkar inte sätta fler etiketter på mig än jag redan gjort under mina år. Så just nu släpper jag det och är väl fortsatt velig i frågan =)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards