Alla inlägg under april 2010

Av Helle Jonsson - 30 april 2010 10:47

Jag försöker just nu luska ut vad B&B´t hette som vi bodde på när vi var i York. Jag vill veta vem flickan var. Hur kommer man ihåg vad ett B&B man bodde på för två år sedan hette? =)



Av Helle Jonsson - 30 april 2010 09:13

Sista april är nämligen vår årsdag. Idag firar vi fyra underbara år tillsammans!!!!!!!!


CJ - Jag älskar dig jättemycket!!!!! Jag ser fram emot fler år tillsammans med dig.

Av Helle Jonsson - 28 april 2010 13:12

Jag sitter och lyssnar på en människa som berättar om övergreppen hon utsattes för när hon var liten och befann sig på ett katolskt kloster. Jag tycker det flera gånger om året rapporteras om pedofiler inom katolska kyrkan.

Är det bara inom katolisismen det verkar vara meriterande att vara pedofil eller är det lika illa inom alla religioner?

Nunnorna visste mkt väl att prästen våldtog den här 4-åriga flickan (som nu är 40+) men de teg om det och förde själva henne till prästen. Hemskt.

Av Helle Jonsson - 28 april 2010 09:18

Jag kapitulerar nu. Jag erkänner - jag är överkänslig mot pollen. Varje vår sedan 2003 har jag fått en äcklig klump i halsen precis bakom kräkreflexen den här årstiden. Jag har bortförklarat den hittills men nu kapitulerar och kommer ut som överkänslig mot pollen.


Varför luktar allting avgaser?

Av Helle Jonsson - 28 april 2010 06:27

Ännu en dag har startat.

PMShormonerna dansar runt i kroppen.

Jag är trött.

Helst skulle jag vilja lägga mig och sova några timmar. Vi hade glömt att öppna vädringsluckan igen och som vanligt vaknade jag av att det var fruktansvärt varmt i sovrummet men när jag vaknar sådär mitt i natten glömmer jag bort att "någon" förmodligen har stängt vädringsluckan. Igen. Så jag ligger och svettas och får halvt värmeslag rätt länge innan jag kommer på att den förmodligen behöver öppnas eller tills jag lyckas somna trots att jag svettas som en gris. Blir det en sån där varm sommar så får man väl lägga sig med en fuktig handduk över sig för att somna. Det har jag fått göra många gånger under mitt liv. Jag tycker om värme men när jag ska sova vill jag gärna ha svalt

Av Helle Jonsson - 27 april 2010 18:42

att hitta billiga och prisvärda converse. Det blev ett par billiga kopior som förmodligen kommer hålla några veckor men blir använda hela säsongen.

Av Helle Jonsson - 27 april 2010 18:38

finns med på bild i den här lilla artieln om dagbarn som åkte skridskor.

http://avestatidning.com/beratta/1.814043-en-sista-halsning-av-vintern


Sussie gillar orange =)

Av Helle Jonsson - 27 april 2010 15:49

Du får ett väldigt konstigt humör.

Du får ont i ryggen och magen.

Delar på ens kropp som vanligtvis är känsliga blir nu patetiskt känsliga och den som råkar röra löper en väldigt hör risk att få en rak höger av ren reflex bara för att det känns så äckligt och obehagligt och illamåendeframkallande att bli nuddad.

Man får inte plats i BHn längre.

Man får gå på toa stup i kvarten och inte bara för att kolla att dina svindyra mensskydd inte läcker eller behöver bytas.

Man får ett kroppshat som svärtar ner det mesta, allting känns fet, fett, fult, platt, stort med mycket mera.

Varannan månad är jag hungrig dygnet runt. Varannan månad är all mat äcklig. Emellanåt är jag jättehungrig dygnet runt men all mat är äcklig


Är det någon som har en bra idé om hur man blir av med dessa biverkningar av mens och PMS så tala väääääldigt gärna om det!!!


Jag vill ha max två barn. Jag hoppas få den välsignelsen att förhoppningsvis få två barn, den dag jag fått dessa två barn då blir det något jäkla grejs som stoppar allt vad PMS och mens heter. Av någon anledning så hatade jag eländet innan jag ens hade fått den


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26 27 28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards