Alla inlägg den 20 oktober 2010

Av Helle Jonsson - 20 oktober 2010 20:01

i Helles värld var att jag kom iväg hemifrån lite för sent. Åkte bakom min buss hela vägen ner till busshållplatsen=jag missade
den=nästa buss gick först 15min senare=jag skulle ha blivit en halvtimme sen till jobbet=jag tog bilen hela vägen eftersom jag
då bara blev 10min sen. Flextid i all ära men det är faktiskt rätt segt att jobba igen alla minustimmar. När jag kom fram ställde
jag mig på P-Os plats och gick upp till receptionen för att boka den, upptäcker att den redan är bokad, liksom dem andra i
parkeringshuset=jag bokade in mig på vår plats på p-arken.

Igår regnade det hela dagen. Imorse när jag kom ut till bilen hade mycket av regnvattnet frusit till is=jag fick skrapa rutorna=en
av dem bidragande orsakerna till att jag blev sen ner till E-dal. Jag behöver sy om kapellet lite så det inte blir till ett jäkla
segel så fort det kommer en vindpust. Det var så dumt, när jag skulle köpa kapell insåg jag att storleken mindre var precis
för litet för vår bil och nästa storlek var ifrån vår bils storlek PLUS en halvmeter till=det är för stort och behöver sys in. Vi har
ingen fungerande symaskin. Jag får flirta med Hannahflickan.


På vägen hem tänkte jag vara lite smart och inte ta E6an. Utan tog 45:an istället. Det fick jag ångra. Jises. Och varenda väg i Surte är återvändsgränd upptäckte jag.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards