Alla inlägg den 26 mars 2009

Av Helle Jonsson - 26 mars 2009 18:54

den mat jag intagit sedan i tisdags kväll.

En liten sockerfri nyponsoppa. Den smakade verkligen ingenting. Sedan har jag druckit vanlig nyponsoppa...hur många dl är jag uppe i? 1,5liter kanske?

Jag försökte just äta äppelpaj min prins bakat. Jag trodde jag skulle kunna äta fast föda men det gick inte bra så jag fick ställa in tallriken i kylen och fortsätta dricka vätska. Choklad havremjölk. Håhåjaja. Nyttigt och bra det här. Suck. Jag är uttråkad och vill göra något annat än bara sova.

Av Helle Jonsson - 26 mars 2009 09:59

Min kropp mår asdåligt. Jag har inte mått såhär dåligt av en förylning på väldigt länge.

Jag har inte gjort annat än sovit, glott på tv, badat och legat och blundat för att ögonen kliar så jag håller på att bli galen och de rinner och rinner och rinner. Både nosen och ögonen.

Just nu tycker jag synd om mig själv. Det finns folk som enbart äter en massa skit. Inga grönsaker, billighetsfärdigrätter - blir de sjuka? Neeeeeeeeeej då men en annan som försöker äta bra käk,. äta frukt och grönt blir sjuk hela tiden.

Nu ska jag gå och snyta mig för femtioelfte gången

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11
12
13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards