Alla inlägg den 5 december 2008

Av Helle Jonsson - 5 december 2008 17:21

Även om jag verkligen tycker om mitt jobb så är det skönt med helg. Och nu har jag ett par helt lediga helger så nästa helg ska vi göra lite julgodis...Lussekatter, knäck och marknadsnougat har jag tänkt ge mig på. Eller rättare sagt VI ska ge oss på det =)Marknadsnougat är ju så sabla gott men det är sällan man hittar någon därute som inte bara smakar fett. De har fel sorts fett och för lite mjöl i marknadsnougaten som de säljer. Det skall vara kokosfett! Och rätt mängd mjöl så de blir precis sådär lagom torra. Inte snustorra och inte sådär äckliga som de som säljer gör dem. Vad har jag gjort annars idag? Vi hade info från avdelningsmöte nästan hela förmiddagen. Det var ett tag sen så det var en del att diskutera. Vi satt nästan i tre timmar i konferensrummet. Sen försökte jag jobba. Det gick hyfsat trots att jag var lite fredagsrastlös. Nehe. Dags att handla mat här. Vi ska hyra film och äta nåt gott ikväll. Kram på er

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6
7
8 9
10
11
12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards